tisdag 6 mars 2012

Studiedag

Idag har Leo studiedag från skolan. Hade varit skönt att få sova lite längre då men nää Tino vakna halv 7, då fick han välling men sen ville han inte sova mer. Så strax innan 7 gick han och jag upp. Leo är med vaken men han sa jag till att gå o lägga sig i sängen och kolla på lite tv. Så behöver han inte stressa upp. Martin och hundarna sover iaf. Får se när dom kommer upp.

Igår var vi och kollade på ett hus. Vi känner att vi är riktigt intresserade så idag blir det att ringa Cecilia på banken och få vårat lånelöfte så vi vet hur mycket vi kan bjuda som mest. Dom som bott innan har bott i 40 år tror jag hon sa och det ända som egentligen är iordninggjort är det stora badrummet. Men det är inflyttningsklart inget renoveringsobjekt som dom husen vi tittat på innan. Det är köket som man kanske vill göra om men det får man göra när man sparat ihop dom pengarna i så fall.

Blir det inget med detta hus ska vi kolla på ett annat nästa helg, det är jätte fint (förutom badrummen), men vi tror att det kommer att bli för litet. Det passar oss precis just nu men i framtiden kommer det nof bli för litet. Syns då det ligger på ett perfekt ställe som är jätte bra för barn och så. Ajja vi får se hur det blir. Kanske inte blir nåt av husen men då är det bara leta vidare. Nu ska jag sätta mig i soffan och ta det lite lugnt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar