fredag 8 juni 2012

Helg

Fredag och så snart Martin kommer hem frånjobbet tar vi helg. Kommer bli en kanon helg, det känner jag på mig. Idag ska vi nog bara vara, har inget planerat. Kanske mysa i soffan framför en film när Tino somnat. Leo åker till sin pappa idag och kommer hem på söndag igen. I morgon blir det upp skapligt för att åka och lämna Roj på hundpensionat där han ska vara till söndag kväll. Kommer han klara galant. Efter det blir det att åka och lämna Pixi och Tino hos Martins föräldrar där dom ska vara till söndag. Vi själva ska tillbringa våran kväll i Vadstena hos Petro och Ville. Känner att det kommer bli jätte kul. Grilla och dricka gott och kanske slå killarna i kubb.

Snart är det sommarlov för Leo, mitt har redan börjat. Jag bara längtar till den dagen man inte behöver ställa klockan mera. Hatar att behöva bli väckt av klockan. Inte alls kul men mest blir jag nog väckt av Tino som brukar vilja ha välling runt 6 på morgonen. Men nu har han börjat med att somna om då och det är jätte skönt. Snart ska Tino äta grröt och sen sova en sväng och då ska jag passa på och duscha och greja lite. Kanske kommer en till uppdatering snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar